Breaking NewsEducationتازہ ترین

طالبات کو ہراساں کرنے کا کیس، سی ای او ، ڈی ای او مظفرگڑھ کو تبدیل کردیاگیا

سیکرٹری ایجوکیشن جنوبی پنجاب ڈاکٹر احتشام انور نے مظفر گڑھ کے دوسکولوں میں اساتذہ کے ہاتھوں طالبات کو جنسی طور پر ہراساں کرنے کے واقعات کا نوٹس لیتے ہوئے غفلت برتنے پر سی ای او ایجوکیشن اور ڈی ای او کو عہدے سے ہٹاتے ہوئے سیکرٹریٹ میں رپورٹ کرنے کا حکم دے دیا ۔

اس سلسلے میں جاری مراسلے میں کہاگیاہے کہ دو روز قبل گورنمنٹ ایلیمنٹری سکول ٹھیہری اور گورنمنٹ پرائمری سکول خانپور بگا شیر، تحصیل و ضلع مظفر گڑھ میں اساتذہ کے ہاتھوں کمسن بچیوں کو جنسی طور پر ہراساں کرنے اور ان کے استحصال کے دو واقعات رپورٹ ہوئے، اور جب کہ واقعات کے بارے میں معلوم ہونے پر، ڈی پی آئی (ایلیمنٹری ایجوکیشن) کو اس معاملے کی ذاتی طور پر تحقیقات کے لیے مظفر گڑھ روانہ کیا۔اور جب کہ سید کوثر حسین شاہ، سی ای او ڈسٹرکٹ ایجوکیشن اتھارٹی، مظفر گڑھ اور ذوالفقار علی، ڈی ای او، مظفر گڑھ کو ذاتی سماعت کا موقع دیا گیا، تاہم وہ کوتاہی اور غیر فعالیت کی تسلی بخش وضاحت یا جواب دینے میں ناکام رہے۔

ان کی طرف سے یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ مظفر گڑھ سے ایسے واقعات رپورٹ ہوئے ہوں۔ 2021 میں بھی اسی نوعیت کا ایک واقعہ گورنمنٹ ایلیمنٹری سکول تلیری ہوا تھا جس میں یہ دونوں افسر کارروائی کرنے میں ناکام رہے ، تاہم محکمے کے حکم پر بعد میں کارروائی کی گئی یہ رحجان ظاہر کرتا ہے کہ یہ دونوں افسر ناقص انتظام اور مناسب نگرانی کرنے میں ناکام رہے ہیں۔

  اب ان واقعات کے اصل ذمہ داروں کے خلاف کارروائی ہو رہی ہے وہیں بچوں کا مستقبل بھی ایسے سپروائزری افسران پر نہیں چھوڑا جا سکتا، اور افسوس کی بات یہ ہے کہ ملک بھر سے اس طرح کے واقعات کی رپورٹنگ ہوتی رہتی ہےاس طرح حکام کی جانب سے سخت کارروائی کی ضرورت ہوتی ہے، تاکہ روک تھام کا اثر پیدا ہو اور متعلقہ افسران اور اہلکاروں کو بیدار کیا جا سکے، اگر اور جب ایسے واقعات کی اطلاع دی جاتی ہے، تو نہ صرف مجرموں کو بلکہ متعلقہ نگران افسران کو بھی آئندہ کارروائی کا خمیازہ بھگتنا پڑے گا۔

کمشنر ڈیرہ غازی خان ڈویژن نے سی ای او کے خلاف غفلت، سستی، انتظامیہ کی کوتاہی اور نااہلی کی بناء پر معطلی اور محکمانہ کارروائی کی تجویز بھی دی ہے اس تناظر میں سید کوثر حسین شاہ، سی ای او ڈسٹرکٹ ایجوکیشن اتھارٹی، مظفر گڑھ اور ذوالفقار علی، ڈی ای او مظفر گڑھ کا تبادلہ کر دیا گیا ہے، اور انہیں ان کے متعلقہ عہدوں سے فوری طور پر فارغ کر دیا گیا ہے اور انہیں محکمہ سکول ایجوکیشن کو جنوبی پنجاب میں رپورٹ کرنے کی ہدایت کی گئی ہے ۔

دریں سیکرٹری ایجوکیشن جنوبی پنجاب نے محمد ارشاد احمد پرنسپل ہائی سکینڈری سکول 18آیم آ ر کو دی ی ای او جبکہ ایم سی ہائی سکول لیہ کے طارق حبیب فاروقی کو چیف ایگزیکٹو مظفر گڑھ ایجوکیشن اتھارٹی تعینات کردیاگیا ہے، اور ان کوفوری چارج سنبھالنے کی ہدایت کی گئی ہے ۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button

پاکستان میں کرونا وائرس کی صورت حال

گھر پر رہیں|محفوظ رہیں