Breaking NewsEducationتازہ ترین

اب سول سرونٹس بنیں گے سکول ٹیچرز

سول سروسز اکیڈمی لاہور کا سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ جنوبی پنجاب کی معاونت سے تعلیمی تبدیلی کا منصوبہ، ‘دی علی گڑھ موومنٹ 2.0’ پراجیکٹ کے تحت پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروس گروپ کے زیر تربیت افسران ایک ہفتہ کے لیے جنوبی پنجاب کے سرکاری سکولوں میں بطور ٹیچر فرائض سرانجام دیں گے۔

تفصیل کے مطابق سول سروسز اکیڈمی لاہور نے پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروس گروپ سے تعلق رکھنے والے زیر تربیت افسران کو تعلیمی اقدار، شعبہ تعلیم کے مسائل اور اصلاحی اقدامات کے بارے میں بہتر طور پر آگاہی دینے کے لیے سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ جنوبی پنجاب کے تعاون سے ایک خصوصی تربیتی پروگرام تشکیل دیا ہے۔

اس تربیتی پروگرام کے تحت جنوبی پنجاب کے آٹھ اضلاع ملتان، بہاول پور، لودھراں، وہاڑی، خانیوال، رحیم یار خان، مظفر گڑھ اور لیہ کے پرائمری، ایلیمنٹری اور ہائی سکولوں میں 28 مرد اور 12 خواتین زیر تربیت اسسٹنٹ کمشنرز کو ایک ہفتے کے لیے تعینات کیا گیا ہے۔

اس منصوبے کو ‘دی علی گڑھ موومنٹ 2.0’ پراجیکٹ کا نام دیا گیا ہے۔

سکولوں میں اپنی تعیناتی کے دوران زیر تربیت افسران سکولوں میں انتظامی امور کی نگرانی کریں گے، طلبہ کو لیکچرز دیں گے اور بجٹ تیار کرنے کے علاوہ تعلیمی معیار اور طلباء و طالبات کے لیے دستیاب سہولیات کا جائزہ لیں گے۔

اس تربیتی پروگرام کے اختتام پر ہر افسر ایک سکول ٹرانسفارمیشن پلان پیش کرے گا۔

منصوبے کے حوالے سے بات کرتے ہوئے سیکرٹری سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ جنوبی پنجاب ڈاکٹر احتشام انور نے کہا کہ یہ اقدام سرسید احمد خان کے 150 سال سے زائد عرصہ قبل شروع کیے گئے نامکمل ایجنڈے کو پایہ تکمیل تک پہنچانے کی کوشش ہے۔

انہوں نے کہا کہ اصل علی گڑھ تحریک کے مخاطب مسلمان عوام تھے ، جب کہ ‘دی علی گڑھ موومنٹ 2.0’ پراجیکٹ میں ان لوگوں پر توجہ مرکوز کی جائے گی جو پالیسی ساز اور معاملات کے سربراہ ہیں کیوں کہ انہوں نے تعلیم کو کبھی بھی اتنی اہمیت نہیں دی جتنی کہ دی جانی چاہیے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button

پاکستان میں کرونا وائرس کی صورت حال

گھر پر رہیں|محفوظ رہیں