Paid ad
Breaking NewsEducationتازہ ترین

ویمن یونیورسٹی میں دیہی خواتین کا عالمی دن منایا گیا

دی ویمن یونیورسٹی میں شعبہ سوشیالوجی کے زیر اہتمام دیہی خواتین کا عالمی دن منایا گیا۔

اس سلسلے میں خصوصی واک کا انعقاد کیا گیاش جس کی قیادت وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر کلثوم پراچہ نے کی، واک میں رجسٹرار ڈاکٹر میمونہ خان ، ڈاکٹر صدف محمود (چیئرپرسن شعبہ سوشیالوجی ) ، اساتذہ اور طالبات نے شرکت کی۔

واک سے خطاب کرتے ہوئے وائس چانسلر ڈاکٹر کلثوم پراچہ نے کہا کہ اس دن کو منانے کا مقصد دیہی خواتین کی طرز زندگی اور ضروریات کے بارے میں شعور اجاگر کرنا، اور دیہی ترقی کے تمام پہلوؤں میں ان کو با اختیار بنانے، اور ان کی شمولیت کو تسلیم کرنا ہے۔

اس لیے یہ دن دنیا کے ترقی پذیر اور زرعی ممالک کے لیے بھی اہمیت کا حامل ہے، پاکستان بنیادی طور پر ایک زرعی ملک ہے، اور پاکستان میں دیہی آبادی کاشتکاری کے پیشے سے منسلک ہے۔ دیہاتوں میں خواتین کی آبادی بھی دیہی معیشت سے نمایاں طور پر جڑی ہوئی ہے۔ یہ دن پاکستانی معاشرے اور ریاست سے مطالبہ کرتا ہے کہ وہ دیہی معیشت میں ان خواتین کے کردار کو تسلیم کرتے ہوئے ان کی صلاحیت کو بڑھانے کے لئے اقدامات کرے۔

رجسٹرار پروفیسر ڈاکٹر میمونہ خان نے کہا کہ ہمارا معاشرہ خواتین کے تعاون کے بغیر ترقی نہیں کر سکتا۔ انہوں نے کہا کہ دیہی خواتین کو آگے آنا چاہیے اور قومی اور سماجی ترقی کے لیے اپنا کردار ادا کرنا چاہیے۔

اس موقع پر طالبات نے اس دن کے حوالے سے دیہی ملبوسات زیب تن کئے، جن کو شرکاء نے سراہا۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button