Breaking NewsNationalتازہ ترین

لانگ مارچ کا اعلان کسی بھی وقت ہوسکتا ہے، شاہ محمود

پی ٹی آئی رہنما شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ لانگ مارچ کا اعلان کبھی بھی ہوسکتا ہے، حتمی تاریخ کا علم صرف عمران خان کو ہی ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی رہنما اور سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے ملتان میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ لانگ مارچ کا کبھی بھی اعلان ہو سکتا ہے، حتمی تاریخ کاعلم صرف عمران خان کو ہے لیکن ابھی کال بھی نہیں آئی اس سے پہلے ہی حکومت بے حال ہوچکی ہے۔

شاہ محمود نے کہا کہ کل میانوالی جلسے میں لوگوں کی بڑی تعداد تھی، یہی کیفیت حکومت وقت کو خوف میں مبتلا کیے ہوئے ہے، وزارت داخلہ نے 16 اکتوبر کو ضمنی الیکشن ملتوی کرنے کے لیے الیکشن کمیشن کو خط لکھ دیا ہے، دیکھنا ہے کہ الیکشن کمیشن وزارت داخلہ کے کتنے تابع ہے؟ اگر انتخابات مزید آگے کیے گئے تو ثابت ہو جائے گا الیکشن کمیشن انکے تابع ہے۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ الیکشن بار بار التوا کرنے سے حکومت کی مقبولیت کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے، یہ تو اب اسمبلیوں کی مدت ایک سال تک بڑھانے کی بات کر رہے ہیں، کیونکہ ان کے حوصلے پست ہوچکے ہیں، ان کے وہم وگمان میں بھی نہ تھے کہ لوگ ان کے ساتھ یہ کریں گے، عوام نے ان کے برعکس ری ایکشن دیا اور عمران خان کے ساتھ بھرپور یکجہتی کا اظہار کیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ جہاں الیکشن ہونے ہیں وہاں نہ کوئی سیلاب ہے نہ ہی کوئی سیکیورٹی پر معمور ہے، یہ کہتے ہیں کہ خدشہ ہے کہ اسلام آباد پر چڑھائی ہوجائے گی، یہ خوف میں مبتلا ہوگئے ہیں ، اور ابھی سے اسلام آباد کو کنٹینرز سٹی میں تبدیل کردیا ہے، جھوٹے کیسز پر من گھڑت الزام لگائے جا رہے ہیں، لیکن زمانہ بدل چکا ہے اب یہ دھمکیاں کارآمد ثابت نہیں ہوں گی۔

شاہ محمود نے کہا کہ جب فضل الرحمٰن، مریم نواز اسلام آباد گئیں ارو دھرنا دیا تو ہم نے تو کوئی رکاوٹ نہیں ڈالی، پُر امن احتجاج ہماراا ٓئینی اور قانونی حق ہے، ہمیں آئین اور قانون کا احترام ہے اسکے دائرے میں رہتے ہوئے آئینی حق اختیار کرینگے، اگر ہم توڑ پھوڑ کریں او رقانون ہاتھ میں لیں تو پھر قانون ضرور حرکت میں آئے۔

سابق وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ اگر لوگ چاہتے ہیں کہ جنوبی پنجاب حقیقت بنے تو بلے کے نشان پر مہر لگانا ہوگی، ہمیں اتنے ووٹ دیں تاکہ آپ کا یہ خواب بھی پورا ہوسکے۔

میری عوام سے اپیل ہے الیکشن میں عمران خان کو دو تہائی اکثریت دلوائیں اور یوسف رضا گیلانی کو کہیں کہ مگرمچھ کے آنسو بہانہ بند کریں۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

پاکستان میں کرونا وائرس کی صورت حال

گھر پر رہیں|محفوظ رہیں