Breaking NewsEducationتازہ ترین

زرعی یونیورسٹی میں سولر تھرمل انرجی کے بارے میں سیمینار کا انعقاد

ایم این ایس زرعی یونیورسٹی میں ڈیپارٹمنٹ آف انجینئرنگ کے زیر اہتمام شمسی توانائی سے ڈرائر کے آپریشن اور دیکھ بھال کے بارے میں تربیتی سیمینار کا انعقاد کیا گیا۔

سمینار کا بنیادی مقصد طلباء میں زراعت میں سولر تھرمل انرجی کے استعمال کے حوالے سے بیداری پیدا کرنا اور سولر تھرمل انرجی کے استعمال کے حوالے سے بیداری پیدا کرنا اور سولر ڈرائنگ کے استعمال کی مشق کرنا تھا۔

اس موقع پر انجینئر فرخ احسان نے شرکاء کو دنیا بھر میں زراعت میں شمسی توانائی کے استعمال کے بارے میں بتایا۔

انہوں نے شمسی توانائی کے موثر طریقے سے استعمال کی اقسام اور طریقوں کے بارے میں بتایا۔

ڈاکٹر انجینئر شازیہ حنیف نے نیا تیار کردہ مقامی سولر ڈرائنگ سسٹم متعارف کروایا۔

طلباء کو جدید دنیا میں سولر ڈرائنگ کی ضرورت اور کردار کے بارے میں آگاہ کیااور فوڈ سکیورٹی کی ضرورت پر زور دیا۔جدید دنیا جس میں خوراک کی کمی بڑھتی جارہی ہے اسے سولر ڈرائر جیسی جدید خشک کرنے والی ٹیکنالوجی کے استعمال سے کیسے پورا کیا جا سکتا ہے کیوں کہ یہ ایک سستا اور عملی ذریعہ ہے۔

وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر آصف علی(تمغہ امتیاز) نے طلباء کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ کمیونٹی میں اپنے کام کے ذریعے اعلی قیمتی شراکت فراہم کر کے تبدیلی لانے والے بنیں۔

مختار حسین مجاہد اور مس ریشہ نے سولر ڈرائر کے آپریشنز اور مینٹیننس کے بارے میں ہینڈ ان ٹریننگ دی اور طلبہ کو پھل خشک کرنے کے لئے تیار کرنے کی ہدایت کی۔

سولر ڈرائر کے افعال اور دیکھ بھال کے عوامل کی وضاحت کی اور بتایا کہ ڈیٹا کا تجزیہ کیسے کیا جا سکتا ہے۔

اس موقع پر ڈاکٹر تنویر احمد،ڈاکٹر سرفراز ہاشم،ڈاکٹر شکیل احمد،ڈاکٹر محسن خان سمیت دیگر فیکلٹی اور طلباء و طالبات کی کثیر تعداد میں موجود تھے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

پاکستان میں کرونا وائرس کی صورت حال

گھر پر رہیں|محفوظ رہیں