Breaking NewsEducationتازہ ترین

اسٹریس مینجمنٹ پر ایک ورکشاپ

ایم این ایس زرعی یونیورسٹی میں ینگ اسٹوڈنٹس پیس سوسائٹی، پبلک ہیلتھ سوسائٹی، ہاسٹل ایڈمنسٹریشن، ڈائریکٹوریٹ آف اسٹوڈنٹس افیئرز نے اسٹریس مینجمنٹ پر ایک ورکشاپ کا انعقاد کیا۔

ڈی ایچ کیو ہسپتال مظفر گڑھ کے سینئر ماہر نفسیات عمران شریف گیسٹ سپیکر تھے ، جو ملتان کے معروف ماہر نفسیات اور موٹیویشنل سپیکر کے طور پر بھی جانے جاتے ہیں۔

گیسٹ سپیکر نے اس حقیقت کی وضاحت کی کہ ڈپریشن، اضطراب، تناؤ، جسم کی خراب تصویر، غم، نقصان یا ہماری زندگی میں کوئی بڑی تبدیلی یہ سب ہماری ذہنی اور جذباتی صحت کو متاثر کر سکتے ہیں۔

بعض اوقات یہ جاننا مشکل ہوتا ہے کہ ہم جس چیز کا سامنا کر رہے ہیں، وہ ڈپریشن ہے یا اداسی، فکر یا اضطراب۔

انہوں نے سامعین کے ساتھ مزید بات چیت کی، کہ ہم سب کو کام کرنے کے لیے حوصلہ افزائی کرنے کے لیے تھوڑا دباؤ کی ضرورت ہے۔

تاہم بہت زیادہ تناؤ خاص طور پر طویل عرصے تک ہماری صحت اور تندرستی کے احساس پر اثر ڈال سکتا ہے۔

ورکشاپ کا بنیادی مقصد طلباء کو یہ احساس دلانا تھا کہ ان کی جذباتی صحت کا خیال رکھنا کتنا ضروری ہے۔ اگر جذباتی صحت توازن سے باہر ہے تو، ایک شخص کو ہائی بلڈ پریشر، السر، سینے میں درد، یا دیگر جسمانی علامات کا سامنا ہو سکتا ہے۔

عالمی یوم امن کے موقع پر "اسٹریس مینجمنٹ” پر ایک سیشن میں کونسلنگ/کلینیکل سائیکالوجی کے تربیت یافتہ افراد کی تربیت پر توجہ مرکوز کی گئی کہ وہ اپنے ساتھ ساتھ اپنے کلائنٹس میں تناؤ کو کیسے سنبھالیں، اور ان کا انتظام کریں۔

ڈاکٹر عمیر وقاص، لیکچرر پبلک ہیلتھ نے تناؤ سے نمٹنے، تناؤ کے ذرائع سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا ، اور کلائنٹس کو سیلف مینجمنٹ ٹپس اور مینجمنٹ کی تکنیک دی۔

اس موقع پر پروفیسر ڈاکٹر شفقت سعید،ڈاکٹر عبدالقیوم، ڈاکٹر محسن خان،میڈم پلوشہ،میڈم مصباح صغیر سمیت دیگر فیکلٹی اور طلباء و طالبات کی کثیر تعداد شریک تھی۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button

پاکستان میں کرونا وائرس کی صورت حال

گھر پر رہیں|محفوظ رہیں